Lördag

Jaha nu sitter jag här röd som en tomat o halft avklädd (måste lufta min solbränna lite)
Har jobbat idag, vilket jag inte alls kände för imorse, men när jag väl kom dit så visade de sig att vi inte alls hade mkt o göra. Så de va jätte skönt va hemma halv3 istället för 4, skönt skönt skönt.
Vi åkte till Mickes stuga i torsdags efter att han kommit hem från sitt jobb i norge, va där tills igår eftermiddag.
Jätte skönt, badade, åt gott o spelade spel. Jag o Micke simmade ut med en badring o försökte hålla oss uppe på den vilket var väldigt svårt haha, vi skulle försöka flyta in oxå eftersom de blåste inåt, men vi rörde oss knappt .
De va väldigt skojigt vi skrattade o flummade. Sen kom Amanda upp efter att ha tagit en powernap, o när hon står på berget o tittar på oss o borttar tänderna så tappar hon sin mobil i vattnet, plums! Inte bra,
men hon ta den på tork o idag funkar den som vanligt, sån jävla tur! =P
Sen igår åkte vi hem o grillade, Peter Chap, Perter Person & Carro kom förbi oxå. Men sen fanns de juh vissa som skulle jobba idag, jag med andra ord som fick gå o lägga sig tidigt medans dom andra satt uppe o skrattade o spelade spel .
Men idag är de lördag o vi har precis ätit pannkakor, ikväll ska vi gå på bio i karlstad .
Amanda o Micke ska se Transformers vilket jag inte vill, så jag o Carro ska antagligen se The Proposel.

Så vad händer annars? Jag saknar min familj lite, saknar mina vänner i sthlm, men jag kommer juh hem i augusti,
så de e så jag får tänka, sen har jag ju underbara människor här oxå. Jag saknar vissa personen mer än andra, eller snarare jag saknar en person som jag inte vill sakna. Jobbigt som fan, drömde en dröm inatt oxå.
Jag hoppas verkligen inte att dom dära drömmarna har kommit tillbaka. Men den här drömmen va jobbig,
men de va nog bara för att personens namn ploppade upp i mitt huvud innan jag somnade.
Vilket är väldigt frustrerande !
Forget the past and look at the future?
Aja nu har jag iallafal uppdaterat lite, tänkte att jag gör de innan Elin kommenterar att jag e seg ;) Love you babe! <3

See You Next Time



Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Elin

hahahaha jag har gett upp hoppet om dig. Du är född seg och kommer att förbli seg :) <3

2009-07-04 @ 19:05:58
URL: http://www.elinforslund.blogspot.com
Postat av: Milla

Jag älskar dig me! =P

2009-07-05 @ 13:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0