Skit måndag,dålig start på veckan

Idag va en dag som inte va en bra dag.
Jag har kommit på att pengar är nog de sämsta som människan har uppfunnit. Pengar kan få en hel nation att falla, kärleksfulla familjer att hata varandra, och få civiliserade goda människor att hamna på gatan. Jag hatar pengar!

Pengar skapar tårar,vrede,glädje,sorg,mord,krig,självmord,skilsmässor,lycka,begär,deprition,hämndlystnad,m.m    
ursh o fy, visst så kan pengar göra en lycklig, man kan få sig en fin bostad o sånt. Men har du inte pengar så är de jävligt svårt att komma nånstans i livet. Utan pengar klarar du dig aldrig i den här grymma världen tråkigt nog.

Jag får bara 1000:- i lön denna månad vilket inte är så mkt hehe, de e 2000:- för lite för tt de ska täcka mina utgifter. Så detta kommer bli en tung månad, en jävligt tung månad. I augusti blir lönen mkt bättre eftersom jag kommer jobba tre helger i rad nu. o veckorna såklart. Så är de men de e en månad kvar. suck .

Va o åt luch hos Ulrika idag, de va gott.
vet inte riktigt va vi ska göra utav resten va dagen de återstår o se.


  • See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0