FUCK IT!

Idag gjorde jag nått stort, nått som jag aldrig trodde jag skulle palla göra.
Har tänkt på de men aldrig haft styrkan att verkligen utföra de.
Men idag så tog jag mig modet, jag gjorde de mest av ren inpuls grej. Fick upp tanke i huvudet när vi satt i bilen påväg hem och då slog de mig att jag inte orkar längre. Så jag gick in , tog mobilen o slängde iväg ett sms, vilket jag nästan ångrade efteråt, men de va tvunget att göras. Ingen återvändo, hinner acceptera de och gå vidare tills jag kommer hem igen.
Nu får de vara nog,  jag kan inte fortsätta som jag gör, o jag vet att du vet varför. Har sagt de förut.
Men som sagt vänner är alltid bra, vänner funkar.

Men så en uppdatering av va som händer här, begäran av Elin :)
Har varit här i en vecka nu och de har fan bara regnat, men idag tittade solen fram o de va så skönt.
I helgen har vi festat som fan =P
  • Torsdag:  studentbjudning
  • Fredag: Studentfest hemma hos André, sen ut på krogen o skaka rumpan
  • Lördag: Middag hos Amandas gamla klasskompis i karlstad, efter de krogen.
  • Söndag: Av alla krogbesök har jag idag lite träningsvärk i låren.
    Idag har jag o Amanda bara suttit ute i solen o njutit.
Får se om jag börjar jobba denna vecka, schemat är inte riktigt klart.
Men på fredag är de juh midsommar, vilket vi ska fira hos Amandas pappa på hans tomt. Ska bli super trevligt.


See You Next Time


Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Elin

Vem skickade du sms till??? =S <3

2009-06-14 @ 22:32:03
URL: http://elinforslund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0