Onsdags kväll

Kom precis hem från en promenad genom stan, hälsade på Mats på jobbet där han stog o såg stilig ut (after beach på harrys). Sen gick vi o lämnade av Carro påvägen hem. Har varit hos Amandas mamma Ulrika oxå vid middagstid, fika o åt rabarberpaj, mums!
Va på möte idag med min chef, pratade lite, kanske en kvart sen gick jag hem i denna värme, måste inskaffa mig ett par kortbyxor herregud. Gick förbi dagiset där Amanda jobbar o pratade med henne lite. Sen gick ja hem, gjorde frukost o tittade på film, orkade inte vara ute idag, va ute igår o solade vilket gjorde resultat, solade en halvtimme o har redan markanta bikiniränder. Så idag höll jag mig inne, förutom dom ggr jag sprang till tvättstugan o bytte tvätt :)
De va min sysselsättning idag, data,film o tvätt :P
Igår som sagt låg jag o solade lite sen gjorde vi inte så mkt mer, tog de mest soft liksom.

Imorgon ska Amanda jobba igen så jag blir ensam till klockan fyra, ska bli intressant o se hur jag roar mig denna gång =P
Jag jobbar måndag o tisdag nästa vecka, o på fredag får jag min Maj lön! Jippi!
De blir nog utgång då oxå, grillning sen krogen, mest troligt.

Men så ere, livet här i Säffle går sakta framåt o jag försöker o njuta utav varje sekund för de går så snabbt över o jag är hemma i sthlm igen, för att söka ett nytt jobb fast i helt andra linjer. Söker jobb i San Francisco när jag kommer hem. För Amanda kom in på skolan o börjar där i Januari o de betyder att de e dags för mig att börja kolla upp green card o jobb.

See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0