Tack o adjö

Jaha o så va de söndag.
Gårdagen gör sig påmind i min baksmälla. Men de gör inget för fan vilken härlig kväll!
En bra avslutning innan jag åker o är borta i tre månader.
Festen höll till hemma hos Elin & Simon i VH, de va tjockt me nice. Massa underbart folk o fullt ös, så mkt ös att störningsjouren kom o knackade på haha. Vilket jag va väldigt förvånad över att dom gjorde, menmen.
Jag blev ganska full, vilket inte va planerat, men fan va kul de va. Syrran kom förbi med Cissi, och Carro o company oxå.
De va helt enkelt en bra kväll, kunde nog inte ha blivit bättre..
Jag kom inte hem till min säng förens halv sju på morgonen vilket oxå gör sig påmind i min kropp. haha.
Tack Elin & Simon för en hellyckad kväll! Kommer sakna er, och Simon jag ska verkligen försöka komma på din spelning i juli. Och Elin ha de så underbart, sola o bada o mys så syns vi snart! :D

Åker imorgon med tåget som går runt 15:30.
Jag har packat halva väskan o har inte riktigt fått in att jag faktiskt åker. Men de gör jag juh,ska bli så himla kul!
Som jag sagt i tidigare inlägg ska jag försöka komma ihåg att uppdatera här så mkt jag kan. Lägga upp bilder osv.
Hoppas ni har uppsyn med att jag kan glömma o att jag kan vara seg på uppdatering som vanligt haha. men jag ska verkligen försöka!
Kommer tillbaka i augusti som en ny människa, förlovad o 10 kilo lättare , nej men HAHA skoja.
Jag hoppas på minst tio kilo lättare men de dära med förlovad är juh bara skitsnack ! =P


Så alla ni som läser, ha en trevlig sommar!
See You Next Time
jag, elin, simon, rasmus & jockeElin, jag, rasmus & Jocke

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0