Tisdag kväll

Jaha nu sitter jag här igen o uppdaterar bloggen.
Har jobabt igår o idag, varit o badat igår o idag oxå. blivit hämtad direkt efter jobbet o sen dragit ut o badat o solat me vännerna. Amanda, jag o grabbarna grus. Jag kan juh säga såhär att inte sparar man på mkt kalorier när man badar me dom där grabbarna, man blir dränkt o jagad o jag vet inte vad. Jag e helt slut i kroppen. Jobbat som en idiot o sen badat till kvällkvisten liksom, sen ett till två mål mat om dagen . Kommer inte finnas mkt fett kvar på min kropp när jag kommer hem till sthlm om de fortsätter såhär haha.  Har redan gått ner lite i vikt tror jag, syns lite på magen. Men de är nog för att de e andra rutiner o miljö här, annaorlunda liksom.

Imorgon jobbar jag o på tisdag o sen ledig fredag sen jobba lördag,söndag. De är ett tungt jobb i denna värme de e sjukt. Jag har ont i rygg o fotter, men de blir nog bra, jag blir härdad =P

Jag saknar mina sthlm:are <3

See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0