Söndag

Hur ska detta gå? :P

Har varit en händelserik helg så att säga har gjort saker för en gångs skull :P
I torsdags va jag o mötte syster o micke vid tåget efter jobbet, dom kom från Hammarstrand. Så de va att umgås me dom under kvällen :)
Sen på fredagskvällen så skulle jag ha tagit de lungt bara egentligen men de slutade me att jag drog till Jordbro till Jocke o umgicks me Elin & CO. Sen igår så va jag me syster hemma Nergiz de va väldigt trevligt sen drog vi till Örnens väg o tog de chill me Elin & Simon igen. Malin & Nergiz drog efter ca 1½ timme men jag stannade kvar. Va inte hemma förens runt fyra, men inte fick man sova då inte...... Då fick man ta en promenad.... :P
Inge mer om de :p

See You Next Time


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0