Oh tears

Nu gråter jag IGEN.
Hur mkt tårar finns de i en kropp? Hur många tårar kan man fälla för en enda person? Borde dom inte ta slut efter ett tag... När man har slösat de antalet tårar på en o samma person...?

De borde vara så att de finns en uppsättning tårar för en person o när dom e slut så e dom slut, o du kommer aldrig mer gråta för den personen... Fan va bra de skulle vara... För jag e trött på rödsprängda ögon, rosiga kinder och gråtmild röst.... Jag e så TRÖTT, kan de bara ge sig!

Ge mig en chans att för en gångs skull bli lycklig o le som jag alltid gjorde förr... Ge mig styrkan att ta mig ur detta med huvudet högt! Ge mig styrkan att lappa ihop mig själv... Ge mig styrkan att resa mig upp efter att dom sparkat o spottat på mig...Hjälp mig så jag går ur de här som en vinnare!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0