Ledig Fredag


Satt på tåget påväg hem från jobbet igår. Pratade me Nergiz i telefon o vi pratade massa skit som vanligt men sen kom vi in på musik som har fått stor betydelse i vårat liv, musik som skapar minnen. Då helt plötsligt suckar en kvinna högt o säger till en annan random kvinna " att de här kan hon fan inte sitta o lyssna på" Hon säger de högt o irriterat. Och jag blir stött, hon går sin väg och jag blir arg! Sen när blev de förbjudet att prata i telefon på tåget?!
Kärring! Va glad att jag inte snackade sex o suga kuk förfan! Men de e typiskt äldre kvinnor, kommit i klimakteriet klagar på allt o alla. Så när hon gått så lägger jag på me Nergiz jag säger lite högt att jag tydligen stör folk.
Men jag kände ändå att de är inte nått förbud på telefon på tågen så va är problemet? Sätt dig nån annanstans men håll de för dig själv.
Aja nu sitter jag här , klockan är 10:19 o jag är knappt uppe den här tiden när jag ska upp o jobba. Va på Toves skolavslutning klockan kvart i nio imorse ..... Vilket betydde att jag va tvungen att gå upp halv åtta, vilket oxå betyder att jag kommer däcka i bingen ganska tidigt idag.
Klockan 13:00 så ska vi titta på när Cissi springer ut. Skönt o vara ledig idag faktiskt.

Nästa vecka jobbar jag på dagiset vilket betyder väldigt tidiga mornar, men de ska jag nog klara av :P
Hehe de kommer bli tuffa dagar!
Men nu ska jag försöka äta nånting tänkte jag :)

See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0