:/

Veckan är över! Och de e lördag, vilket är väldigt skönt. Men mindre skönt att jag blivit dunder förkyld av alla snoriga barn. Men de e väl sånt man får stå ut med..
Veckan har varit tung men uppskattad, har haft så himla kul o börjar kanske tänka om lite på min framtid. Har fått mig nåra funderare va jag egentligen vill göra me mitt liv, och jag tror jag har hittat mitt kall i livet.
Men de betyder mkt hårt slit o kanske 4 år i skolan tills jag nått dit jag vill.. Är de värt de ? Kommer hinna bli 25 innan jag blir klar me min utbildning ..
Jag är väldigt kluven just nu o vet varken ut eller in... Jag vet inte ens om jag pallar 4 år av studier... Jag vet juh hur de gick på gymnasiet, när jag höll på att gå in i väggen 15 ggr typ...
Sitter o kollar lite sidor men blir bara matt i huvudet...

Nu ska jag umgås lite me min familj, SST väntar nästa vecka....
See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0