Lördag

De är lördag vilket är helt underbart ..
Igår va jag så glad, Nergiz märkte de oxå, just för att de e helg. Veckorna håller på att ha ihjäl mig iallafall psykiskt, min glada sida syns allt mer sällan. Vilket suger som fan, Men igår va jag på så sjukt bra humör och samma sak idag. Sov hos Nergiz natten till idag så mötte upp syrran så drog vi upp till centrum för att byta ut min lins som sprack efter bara två veckor INTE OKEJ!. Sen drog vi hem o softade, va nyss ute o spelade basket me familjen vilket va kul, inte ofta vi gör nått tillsammans..

Nu har jag precis sminkat mig så jag inte ser så trött ut, Nergiz har precis slutat så hon hör väl av sig snart o då bär de av hem till henne så får vi se va denna lördagskväll har att bjuda på ;)

Sen blir de söndag vilket betyder tvättstuga :/
Men men rena kläder måste man juh ha tyvärr.. hehe

  • See you next time

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0