Ny start

Nu bor varken i Handen på Vallavägen eller i Västerhaninge på Ribby Allé.
Nu bor jag i Sågen! :)

Det har varit mycket känslor den senaste tiden, allt är helt fuckat. Upp & Ner & Bak & Fram.
Jag har gråtit många tårar och blivit huggen i ryggen, sviken av folk jag höll kär. Men nu orkar jag inte bry mig längre, jag har varit alldeles för snäll alldeles för länge! Tagit alldeles för mkt skit! Men de ska bli ändring på det nu förhoppningsvis.

Jag vet vilka som har funnits där för mig under denna period och ett stort tack till er!
Det sägs att man ska hålla sina kära nära men sina fiender närmre.. Börjar känna att jag tar till mig det ordspråket. Men ändå inte.. Jag orkar bara inte med all skitsnack längre.

Jag har iallafall fått nog, jag lever mitt liv nu med mina vänner. Jag har tagit jävligt mkt det ska gudarna veta, men enough is enough !

Pappa: Lycka till nu! Nu börjar allt på riktigt!

Pappa är lite små rolig, jag har inte den bästa relationen till honom men det har sina orsaker. Igår kom han med ett glasbord till mig och ett mixer set. Jag hade tidigare under dagen informerat honom om att jag inte kunde bjuda på kaffe eller liknande eftersom jag inte äger en kaffebryggare. När jag möter upp honom så ber han mig bära en påse med inslagna paket med glansiga snören.

Detta är då paket till mig i sen födelsedagspresent (notera att jag fyller år 1.a November). Då har gammelfarbrorn köpt en helt ny kaffebryggare till mig och i det andra paketet har han slagit in mjölk,kaffe & fikabröd. haha
Jag tyckte det va lite skojigt.
Dock var glasbordet ett matbord & inte ett vardagsrumsbord så vi såg inte tv.n när vi hade det framför soffan. 
Så nu har Oscar det som "kontorsbord" haha.

Jaja noooooog om detta, längtar efter helg! 

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Elin

Min fina vän. Nu börjar Din framtid, nu börjar ditt liv, nu börjar tiden då Du ska tänka på Dig själv och ingen annan. Kan Du lova mig det? Nu ska Du ge fan i allt som får dig att gråta, Du ska inte ta mer skit. Det räcker nu. Jag älskar dig gumman, mer än Du anar och jag kommer stå vid Din sida genom livet. Alltid.

2011-05-04 @ 21:24:23
URL: http://ehraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0