HUR?!

Börjar känna små tendenser till mat strejk.. Inte okej!

Ni kommer känner mig o läst min blogg har säkert läst om ätstörningen jag fick under jul då jag gick ner 13 kilo.
Jag har kommit fram till att det styrs av hur jag mår psykiskt, under den perioden så mådde jag inte bra alls.
Det var mkt skit i familjen osv.

Nu är det värre en någonsin, jag fattar inte riktigt hur jag står kvar på marken. Fattar inte hur jag orkar hålla mig normal på jobbet och mot samhället. Hur orkar mina ben hålla mig uppe, fasaden spricker.

Ja iallafall så inser jag att när det är för mkt runt omkring så kan jag inte äta. Asså jag vill så gärna, magen kurrar men mår illa efter två tuggor. Nu kom jag på att jag inte ätit nånting sen i lördags vilket var en halv sallad från ica.
Sprang o hämtade en banan som va ganska svår att få ner, men jag lyckades typ.

Jag orkar inte me denna skit, jag får lida när det egentligen är ni/du som ska ta detta. HUR i helvete kom allt detta på mitt bord, HUR i helvete kan de vara mitt fel, HUR i helvete kan ni gå runt o låtsas som ingenting och bara vara nonchalanta. HUR HUR HUR??! Kan ni snälla förklara för mig va jag gör för fel hela tiden, eftersom ni/du ständigt behandlar mig som skit.

Jag står ensam, har ingen kvar, förlorade allt på loppet av en minut.
Men jag ska försöka stå starkare & stadigare än ni någonsin kommer göra.

See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0