karma and mistakes

Flera dagar passerar, och nånting fattas mig, går inte att förklara,
men favoritmaten är inte riktigt så god som den brukar,
soluppgången är inte riktigt så vacker som den brukar.
Nånting fattas mig, nånting gör att allt inte är lika vackert,
och de går inte att uppskatta allt till fullo.
 
Längesen jag skrattade till fullo, längesen jag verkligen log med hela själen.
Alla dagar är gråa, utan denna pusselbit är jag fast i en gråzon.
 
Känner mig otillräcklig..
Karma is a bitch, and its like a highfive in my face with a chair right now...
 
De sägs ju att saker alltid kommer ikapp dig,
du kommer alltid få sona för dina misstag, och de stämmer.
Verkligheten kommer alltid ikapp,
hur fort du än springer så står den vid mållinjen med ett basebollsträ och golvar dig.
Vi kommer få slicka asfalten många ggr under vår livstid,
för misstag gör vi allihopa, dagligen...

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0