23:33

Idag gick de inte så bra att få tag i biljetter, nån bjöd över mig sista 20 sekunderna sen va den borta, då blev jag en aning grinig. Gör ett nytt försök imorgon, får se om de går bättre hehe.

Idag va en bra dag typ tills den inte va de längre.
En viss person hörde av sig vilket jag inte riktigt uppskattade.
Han får mig att bli på så dåligt humör, inte så konstigt heller.
Men jag kommer inte vara glad o falsk, jag är arg o ledsen på honom o de tänker jag inte bryta i första taget. Han ska få veta hur mkt han förstörde.
Men vi får väl se om han hör av sig som han sa att han skulle göra.
Mig gör de ingen skillnad typ, har lärt mig att leva utan honom....

Han krossade så mkt inom mig att jag har svårt att titta på honom. Men vi får väl se.....

You Sexy Thing, oj han tog kontakt me mig o e han het eller vad. Herrejisstanes. Träffade honom oxå, visst de gick kanske inte riktigt som vi planerat men ändå :P
Kanske ska träffa honom ikväll vilket jag inte tror eftersom klockan blev mkt nu, men ändå. Fan va snygg han e, skoja inte :P haha. Men men synd att vi fick upp ögonen för varandra sista dagarna jag e här, mkt mkt mkt synd ..


  • See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0