Fredag åh underbara fredag

Jaha uppdatering.
De va sista gången på mitt sommarjobb idag :D Vilket känns skönt som fan, visst inte skönt att lämna mina arbetskompisar men skönt att komma bort från slitgörat. Har slitit som ett djur i sommar, och jag tror kilona har rasat, de ser ut så iallafall. Men fyfan idag kom jag hem tog en snabb dusch o sen så slocknade jag i sängen i två timmar.
De brukar jag iofs göra lite då o då när jag kommer hem från jobbet men ändå, helt död idag. Och eftersom solen har fått för sig att titta fram o vara stekhet så har de varit fruktansvärt varmt på hotellet, vilket inte va så kul att jobba i. Men shit the same, im out of there.

Okej ni som tyckte att jag passade bra i min piercing i läppen, så kan jag uppdatera er om att den e väck. Tog ut den igår, min läpp hade svullnat upp till de tredubbla o gjorde fruktansvärt ont. Fick typ ta ut den me våld, och kommer nog aldrig skaffa tillbaka den i läppen igen. Så den e väck, har just nu bara minnet av den o ett stort sår i läppen. Så jag saknar den inte om jag säger så.

Ikväll ska vi grilla, jag har inte ätit sen middagen igår, fast så e de varje dag, äter ingen frukost o äter inget på jobbet, dricker ett glas läsk bara på vår ytterst snabba rast, sen åker jag hem o äter middag o sen lever jag på den middagen till nästa middag dagen efter :P
aa men så ere, hungrig som fan e jag iallafall, så nu tycker jag dom kan sätta igång grillfan o börja göra mat! haha

See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0