Uppdatering måndag

Ojojoj, ja de va ett tag sen jag uppdaterade, jag är fullt medveten om de. Men jag har jobbat o shit o har aldrig orkat/haft tid att sätta mig ner o skriva.
Men idag e jag ledig eftersom jag jobbade helgen så de e skönt o då tänkte jag att jag kunde trycka in nåra rader.
Jag jobbar o står i som sagt, har jobbat tre helger irad nu vilket börjar synas under mina ögon o kännas i min kropp. Men sånt e livet, denna vecka är sista veckan jag jobbar i säffle, tis-fre, sen är sommarjobbet slut. Då är de dags att fara hem till sthlm. De sker nog nästa vecka skulle jag tro, mitt i veckan typ. Så alla ni som saknat mig, nu vet ni, antagligen behöver ni bara vänta en vecka till ;)

I helgen har de varit torgfest här, och de va väldigt störande att man skulle jobba så man knappt kunde hitta på nått för att man skulle upp tidigt dagen efter, men shit happens.

Bilder från förra helgen mm kommer upp inom kort på Facebook, har inte riktigt haft tid me de heller :P

See You Next Time


Kommentera här och gör mig glad
Postat av: eeeelin

Men VA??? Kommer du hem redan nästa vecka! FAN VAD KUL gumman. Då måste vi fira! Kul kul kul. Ring mig när du vet vilken dag du kommer hem så får vi hitta på något kul. Miss you babe

2009-08-03 @ 21:08:04
URL: http://elinforslund.blogspot.com
Postat av: Milla

Men gumman då! saknat mig så mkt!?

ja men jag sa juh att jag kommer hem i mitten på augusti, de är mitten på augusti då :P

Tänkte att du kunde ha en välkommen hem fest den helgen haha :P

Miss you to Babe!

2009-08-03 @ 21:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0