Fredag

Idag är de äntligen fredag, vilken jag inte riktigt har längtat efter men ändå.
Och anledningen till att jag inte har längtat är mkt för att jag ska jobba imorgon o på söndag.
Men de va väl inte de jag skulle skriva om haha.
Idag iallafll så har vi grillat, ätit mkt gott o blivit tjocka.
Carro, Peter Persson, Peter Chap & Alison är här, mkt trevligt, grabbarna sitter just nu o snackar data spel medans vi tjejer sitter o försöker komma överens om en film.
Imorgon ska vi antagligen gå o så Harry Potter Halvblodsprinsen.
Men de va inte heller de jag skulle skirva om haha.


Jag började fundera för en stund sen om min 20års dag. Jag har juh disskuterat me mig o själv o lite me min familj om att ha lokalfest, eftersom jag inte vill ha en hemma fest igen, efter mitt förra kaos. Men sen dök tanken upp i mitt huvud, jag har så HIMLA mkt olika vänner. Och jag menar verkligen att jag har väldigt skiljd vänskapskrets. Jag har dom lugna, dom medelmåttiga o dom helt totalt vilda :P Jag har liksom inte riktigt hållt mig till en kategori me vänner. Visst min förra fest gick juh hyfsat bra men ändå. De är typ de ända som kan få mig att skita i en 20 års fest, jag vill inte att de blir knas. För isåfall kommer de värmlänningar, förhoppningsvis skåningar o sen alla 08:or som är väldigt blandade dom me. Och helt seriöst är jag nästan mer orolig för skaran med olika 08:or är va jag är för värmlänningarna. Så hur gör jag?
Jag vill ha mina närmaste me på festen såklart, om vi börjar me 08:orna.
Elin+ respektive, Carro+Erika+ respektive, Syrran+respektive,Pauii + respektive, Daniela+ co, och sen fortsätter de så. Sen vill jag juh ha hit alla värmlänningarna :Phaha Men frågan är om skaran av alla olika personer går ihop överhuvutaget, dom jag nämde går juh ihop hur bra som helst, men sen har juh fler. Vissa lite mer provicerande än andra. Och dom kanske inte alls går ihop me varandra. Ska jag satsa högt o hoppas på de bästa, att de verkligen kan bli krig, för många av killarna jag känner råkar ha en stubin som kan brinna över hehe
De är de som försegår i mitt huvud, va tycker ni? Man tycker juh att folk ska ha respekt för att de faktiskt kommer vara min födelsedag, men sen så har jag faktiskt översikt me att de finns mkt sprit me i bilden. Sen kommer jag förhoppningsvis ha "vakt" vid dörren. Så seriöst va säger ni?
De e ganska långt kvar till min födelsedag, men de e lika bra att börja tänka tanken ifall att jag ska hyra en lokal.
Help me everyone!


  • See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Elin

Helt ärligt gumman så tycker jag att du ska bjuda dit precis dom som du känner för. Går folk inte ihop så är det deras problem och då får dom fan gå där i från! Fast du bör väl ändå tänka på vilka du bjuder, dom som är för vilda kanske du inte borde bjuda med tanke på att du ska kunna slappna av och fira din födelsedag och inte hålla reda på folk som inte kan sköta sig.. Det är lång tid kvar gumman, du hinner planera.

2009-07-18 @ 04:13:34
URL: http://elinforslund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0