Onsdags kväll

Japp, jag har fått en sommar förkylning, inget jag storm trivs med. De började me lite snuva som jag trodde mest berodde på allt damm när jag skakar lakan hela dagarna. Men de gick över i en förkylning som nu har satt sig i halsen, så jag går runt me ständig rethosta, vilket jag inte tycker är okej! Så hittade min astma medicin som jag tagit idag vilket inte hjälpte mkt men måste börja ta den nu varje dag så kanske de blir bättre, sen försöker jag dricka mkt vatten så halsen hela tiden e lite fuktig, för så fort den blir torr så hostar jag. Hatar att vara förkyld, men de e detta förbannade väders förtjänst.
Men nu börjar solen visa sig vilket jag tycker är himla skönt, nu kan man röra sig utanför dörren, ta en lugn cigg o inte en blöt cigg =P
I helgen ska jag jobba, lördag söndag så hela helgen är typ förstörd för att hitta på nånting hehe. Men de finns andra helger.

Igår va en sån där dag som jag bara gick o tänkte på en viss person. Har ingen aning hur han kom upp i huvudet, men tänkte på honom hela dagen. Men jag känner att, shit the same, han får väl envisas med att dyka upp i mitt huvud men jag tänker inte låtas dras ner i de. Aldrig, jag ska aldrig ner i den gropen igen, han får gärna ploppa upp men där stannar de.
Inga mer tårar, ingen mer ångest, nu är de slut på de.

HOPPAS JAG

  • See You Next Time


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0