21:a Juni / Söndag

Japp o så va de söndag o snart tar en ny vecka start!
Har eran midsommar helg varit bra?
Min har iallafall varit helt okej, lite tråkigt med vädret men tyckte de höll sig rätt bra ändå :)

Mitt breakdown som jag skrev om i mitt förra inlägg, har lagt sig nu, eller jag hoppas så iallafall, visst jag har varit lite lätt retlig, men inga tårar, lucky me
Menmen jag mär bra, får min lön på fredag vilket känns sådär, eftersom jag har rätt mkt utgifter.
Men jag kommer iallafall ha nån tusenlapp mer är vanligt.

När kommer sommarvädret då? De riktiga sommarvädret, inte lokalregn o mörka moln, vart är heldags solen?
jaja, jag tror som jag säger till Amanda att sommarn kommer i juli o stannar till september, mest troligt.

Men tillbaka till midsommar.
Vi gick upp lagom tidigt, gjorde iordning oss, jag o Amanda alltså, Micke stannade hemma.
När vi va redo så tog vi bilen hem till Mats, där vi bytta till mats bil o så cabade vi fem till Borgvik. De va skönt.
Väl där så va vi väldigt hungriga, eftersom jag o Amanda skippat frukost för att lägga den tiden på smink o kläder istället.
Så Mats hade juh fixad piknik korgar o fixat baugetter o äppelsaft. Mycket mysigt o solen sken. Bra som fan.
Sen gick vi runt o tittade lite, mkt gamla hus o museum, sen en fors, den forsen skulle som släppa lös. Och de tittade vi på såklart o de kom vatten från alla håll o kanter. Sen började vi bege oss hem, men innan de så gick vi in på de hära museumet en gång till, för Dennis & Felix ville ha glass. Där inne fanns dessa vackra halsband så himla fina. Mats är så snäll så han säger att jag o Amanda får välja ett varsitt. TACK MATS!
Jag är helt kär i detta halsbandet :D
Menmen sen åkte vi hem o förberedde för middagen, eller Mats förbredde för middagen medans Amanda låg o sov i soffan o jag somnade på soffan på övervåningen där Felix spelade tvspel . haha
Men de va en super trevlig dag!

Budskapet som följde med halsbandet:
  • Alla har vi hört om människor som är riktiga änglar. Kanske finns de änglar mitt i bland oss? Människor på jorden som föds med förmågan och uppgiften att skydda och göra gott. Människor som de riktigt lyser värme om. Som inte riktigt hör hemma på jorden. Dessa människor kallas änglar.

See You Next Time

Jag va rosa o fin

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Elin

Camillllla. Du sa att du skulle uppdatera ofta! Det här är inte ofta ;) nu får du skärpa till dig.. PUSS

2009-06-24 @ 16:47:30
URL: http://elinforslund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0