Lördags morgon

Jaha idag vaknade jag tidigt, ingen aning om varför hehe.

Igår dog the king of pop, vilket kom som en ren chock. Jag blev helt seriöst chockad, han ska inte vara död?
Jag har växt upp med att han finns där, man har blivit bortskämd att han alltid syns någonstans. Och nu är han död?
De går jag inte med på, o skulle MJ som är en kämpe , tillåta sig själv att dö nåra veckor innan spelningen i London? Han som har jobbat så hårt för att komma i form för de? Nja de e jag lite skeptisk mot faktiskt, men vi får väl se va obduktionen säger. Men jag är skeptisk.
Jaha våran generations Elvis har dött, va ska hända nu? Jag kan fortfarande inte fatta att han är död? De är svårt som fan att ta in, att acceptera. Men nu hyllar vi Michael Jacksons liv o karriär, hans talang.
Han va juh ändå THE KING OF POP!


  • Vila i Frid Michael Jackson 1958-2009


Annars då förutom de jag precis pratade om. Igår sprang jag massa ärenden, sprang runt o kastade runt min lön [suck].
Men så ere när man har utgifter. De va så fruktansvärt varmt igår herregud, jag smälte bort..
Idag så ska vi ut på sjön , ut till Mickes stuga o bada. Sen ska vi hem o duscha o göra oss iordning för att dra på 20års kalas/fest, o för att efter de antagligen dra ut på krogen. Så dagen är fullbokad.
Men nu ska jag fixa min frukost, för jag ville inte ha bacon som Micke står o steker nu, känns som för tung mat på morgonen, jag vill ha yogurt o cornflakes ^^

See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0