<3

Min Amanda kom igår de va så kul , har saknat henne så himla mkt!
Kramade henne en lång stund, sen gjorde vi oss iordning för att dra in till stan. För där vankades de Rix Fm Festival. Vi stannade genom en halv låt sen gick vi, nöden har ingen lag. Jag o Amanda höll på att kissa på oss vi va tvugna att besöka en toalett. När vi väl hittat en toalett o lättat på trycket så begav vi oss till Burger King. Där vi satt o snackade skit o skrattade. Sen bar de av hem till sängen trötta som vi va. Vi skulle ha gått upp tio idag men de orkade vi inte, vi somnade om o va inte inne i stan förens ett nångång tror jag. Och i globen på annexet befann vi oss fram till halv 5. Peppade Dennis o umgicks med familjen Hareskog - Mats vilket va tråkig att han inte var med. Men jag träffar honom o Micke om två veckor ungefär så de är okej :)

Nu har jag jobbat två veckor o mamma frågade igår va jag hade för streck i ansiktet jag trodde de va smink o de trodde nog hon me, men icke, de va skuggorna från mina påsar jag fått under ögonen. Jag är helt slut hela tiden o jag får inte den sömn jag behöver så jag är alldeles mörk under ögonen o sen har jag fått veck . INTE OKEJ! men va gör man inte för pengar. Sen trivs jag väldigt bra på jobbet så jag kan leva med påsarna. De händer alltid något nytt o de är alltd skratt o skämt, så de är verkligen en trevlig arbetsplats o trevliga medarbetare! I like it.

Men ikväll bär de nog av till Elin, ska hjälpa Malin lite med tvättstugan bara sen bär de nog av till Västerhaninge.
Va var de Elin sa , vin o Eurovision haha. De skulle tydligen komma dit lite fler , kul :)
Men nu ska jag kissa o äta kexchokladen jag fick av Dennisen som han vunnit på grönan.
  • See You Next Time

Always And Forever

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0