??

Man säger juh alltid att man ska tänka sig för va man gör, innan man gör de. Annars kanske de blir så att de man inte har i huvudet får kroppen lida. Jag lyckas fan nästan aldrig tänka mig för, de låter bra för stunden sen så kommer jag på efteråt att de kanske inte va så bra.
Varför är de så att man kommer på sina "misstag" efteråt?
Varför kommer du inte på de innan dom sker?
Är de för att du egentligen inte vill lyssna på varningssignalerna som går i huvudet, du ignorerar dom kanske?
Är de därför du vissa ggr tvekar först, pågrund utav att de faktiskt kommer upp en liten röd triangel i huvudet?
Visst jag har oftast lärt mig av mina "misstag", gör liksom inte om dom igen, kärleksdraman, triangeldraman,bråk,svek whatever.
Men vissa grejer gör jag om o om igen fast den där varnings triangeln ploppar upp o skriker.
För att jag vet att de e fel men vill göra de ändå, skiter i morgon dagen?
Jag vet då fan inte, men en sak e säker jag lyssnar inte på varningstriangeln bland vissa grejer o med vissa personer. De är en sak som är säker. Att jag aldrig lär mig?

Och hur ändrar man relationer? Från vän till pojkvän , från pojkvän till vän, från hångelkompis till vän? aa ni förstår va jag menar behöver inte fortsätta!
De måste juh va de svåraste , när man är van med personen i en viss kategori o sen ska man lägga personen i en annan mapp o uppföra sig efter de. Jag kan då inte göra de, jo visst om jag var så illa tvungen , som med pojkvän, man kan juh inte gå runt o ha kvar honom i pojkväns mappen fast ni gjort slut för tre år sen, de e lite wierd. Men andra grejer hur ändrar man en relation utan att de ska ta skada på relationen till varandra rent psykiskt.
Fan va djupt detta blev då, inte meningen kanske haha
Vissa personer har inflytande på mig då blir jag deep o analyserar de mesta. suck =P


  • See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Anonym

Om man inte gjorde några misstag i livet så skulle livet vara för lätt att leva.Och om man inte har några hinder ivägen så är dt väl inte kul att aldrig behöva kämpa?

2009-05-21 @ 13:54:12
URL: http://mindagligabasis.blogg.se/
Postat av: gela the one and only

du har blivit utmanad av mig på min blogg, nu måste du göra de som står där ;) hehe <3

2009-05-22 @ 22:05:48
URL: http://alltidgela.blogg.se/
Postat av: Milla

svar till : mindagligabasis.

Du har så rätt så

2009-05-23 @ 21:25:31
URL: http://crawlingback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0