Fredag

Idag var de sista dagen på jobbet, i onsdags va de sista dagen med mina arbetskamrater.
de känns lite tråkigt faktiskt, man har kommit barnen nära o kommit in i allting liksom. Så man blir lite sentimental...
Men nu så är jag väl hemma en vecka sen drar jag till säffle, till mina älsklingar <3<3
Saknar dom så himla mkt, ska bli så skönt att komma dit ^^
Jag vet inte än om jag drar hem o tatuerar mig eller om jag gör de i karlstad har inte bestämt mig än.
Funderar starkt på att göra de hemma där jag vet att taueraren är bra i nynäs liksom.
Men vi får väl se va jag får för vansinnes ideér där nere haha =P

Idag är de fredag o jag tror att de blir en stilla helg för min del.
Syrran ska på fest idag så jag stannar nog bara hemma o kollar på "Bodyguard".
Nån som vill hålla mig sällskap så är de bara att säga till, ;)

Ska försöka få upp en bra bild på vårat nya tillskott Sigge, våran lilla hundvalp. Nu när jag fått tillbaka min mobil från verkstaden så är de faktiskt möjligt ^^
Men kanske lägger upp en bidl sen, han sover nu så
men uppdaterar snart igen!
Puss!

  • See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: eeeeeeeelin

Nääääär åker du darling?

2009-05-31 @ 20:32:58
URL: http://elinforslund.blogspot.com
Postat av: Milla

På måndag :(

gonna miss you!

2009-06-04 @ 11:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0