Fredag

Äntligen Fredag! Ursh o fy vad skönt!
Slutade kvart i fyra idag o de va skönt eftersom jag jobbat till halv fem varje dag.
Så nu är helgen fullbokad ingen tid för vila bannemig!
Amanda kommer idag , Gela kommer imorgon. Fullbokad, men jag är inte fullbokad på natten =P hhaha

Idag är de tydligen Rix FM vilket jag inte hade en aning om förens en tjej på jobbet sa de, jag som brukar ha sån full koll på de. Men vi får se om jag drar dit, beror jätte mkt om jag är trött eller ej. Men kanske drar in en snabbis iallafall.
Amanda o Jag inne i stan precis som gamla tider, myyyyyys

Va händer på lördag kväll? Händer de nått hos dig Elin? :D
Lördag kväll är jag faktiskt obokad tack o lov, men vi får se ,kanske dyker upp nått kul :)
Men nu ska jag käka o vänta in Amanda o typ ta en dush, känner mig lite skitig av att alla småbarn klättrat på en hehe.


See You Next Time
See You In Heaven


Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Elin

Vaaaaaaaad tror du? Hahaha. SJÄLVKLART! I morgon blir det massa vin och eurovision..

2009-05-15 @ 20:28:40
URL: http://elinforslund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0