Måndag o ljuva Måndag

Japp o så va de måndag igen.
Jobba hela veckan sen e de ljuva helg igen, som går alldeles för snabbt!
Men i helgen kommer Gela o Amanda, de ska bli roligt som fan, förutom att jag kommer vara helt slut . Men jag ska försöka vara rolig att umgås med ^^


Jag fick ett väldigt oväntat sms idag, väldigt oväntat, men de va inge mer med de, ibland förstår jag mig inte på killar. Dom sms:ar eller ringer men har egentligen inget att säga? Är de deras sätt att säga att dom lever eller att dom ska kolla hur en själv mår. Ja jag har då ingen aning, men de va faktiskt kul att han hörde av sig efter ett halvår av tystnad även fast jag bara fick ett hej haha.
Hur hantar ni killar i er omgivning? Killar som ni gillar? Killar som ni har haft sex med? Jag har ingen som helst aning hur jag gör, jag tar de väl som de kommer. Men fan de lyckas alltid bli så himla fel. Jag faller bara för dom som inte alls är bra för mig,dom som inte alls borde finnas i mitt liv. Antar att jag tycker om spänningen de dära mystiska, men hur bra e de på en skala liksom?! Jag har gett upp hoppet om kärlek tills vidare, jag tar de som de kommer, orkar inte lägga ner massa energ. Han tog för mkt energi av mig så jag är för matt för att orka bry mig, för matt för att ens se helheten. Orkar inte se sanningen i vitöga, de har jag nog aldrig orkat.Jag ville bara ha kärlek ville bara älska. Men de gick inte så bra haha. Fel kille vid fel tidpunkt! Eller snarare fel kille i fel livstid!
Men nog om detta , ses vid nästa uppdatering


See You Next Time On www.crawlingback.blogg.se
See You In Heaven


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0