Nytt & Fräsht

Stavas de så? hmm ingen aning men skit samma! haha
Nya bloggen är nu skapad ville ha lite förnyelse hehe!
Gela fick hjälpa mig efetrsom jag inte är så high på att designa. Med andra ord jag kan de inte alls, ingen aning om va hon snackar om när hon snackar siffror o bokstäver för att få svart eller gul eller liknande.
men hon gjorde de bra så snap snap för Gela!

Här kommer nu alla mina inlägg skrivas så detta är den bloggen ni ska följa upp. Om de nu dyker upp nått intressant skvaller här som ni vill rota i hehe.
See You Next Time On www.crawlingback.blogg.se




Kommentera här och gör mig glad
Postat av: gela the one and only

I'm glad you liked it! Puss honey

2009-05-11 @ 11:29:52
URL: http://alltidgela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0