Tisdag

Dundrande huvudvärk o värkande fötter de är en vanlig dag efter jobbet.
Jobbade nio timmar idag, kände de faktiskt man är sjukt seg sista timmen. Men va gör man inte för pengar, sen trivs jag väldigt bra på jobbet. Trevliga människor o mysiga barn!
Men mina värkande fötter får inte vila för idag har vi tvättstuga, springa upp o ner en gång i timmen fram till klockan tio ungefär. Men de är sånt man får stå ut med om man vill få sina kläder rena liksom!

Jag saknar mina värmlänningar så himla mkt! Jag tror de är denna helg min Amanda kommer är nästan helt säker men bara nästan, åh gud va kul de ska bli. Saknar henne så de gör ont, när vi är ifrån varandra längre perioder känns de som att en del fattas. Hon är min soulmate helt ärligt, genom vatten ,eld ,genom allt.

Nu är fan sommar snart här, vi räknade ut för nån dag sen att de va 13 skoldagar kvar. Inte för att jag går i skolan men ändå. Inte långt kvar nu, sommar sommar sommar. Jobba i säffle, sola bada må bra, mysiiiiiiiiigt!


See You Next Time On www.crawlingback.blogg.se



See You In Heaven

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Anonym

Nämen! Vad du har börjat uppdatera.. Bra gumman!! :)

2009-05-12 @ 22:49:52
URL: http://elinforslund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0