Hej sommar Hejdå Sthlm

Ja värmen har då med råge hittat hit.
Jag höll på juh på att dö både igår o idag när mamma o jag var ute, herregud säger jag bara.
Men man ska inte klaga som folk säger, för på torsdag kommer regnet tillbaka. ursh
Men jag säger såhär, så länge de e sol o fint väder på midsommar så e jag nöjd ^^

Snart drar jag , bara en vecka kvar typ, känns härligt som fan. Ska jobba häcken av mig o sola o bada :D
Slutade jobba på dagiset i fredags, de kändes lite tufft faktiskt. Man hade precis hunnit få kontakt med barnen , lärt sig alla rutiner o kommit nära arbetskamraterna o så va de slut.
Jag tog med mig kladdkaka till fröknarna som tack för denna tid, sen gulliga som dom är så hade dom köpt lösgodis till mig, en skvaller tidning o sen gjort en bild me mig o barnen där dom tackade för tiden tillsammans. De va så fint, jag kände mig lite nere när jag gick därifrån. De är undebara människor o grymma pedagoger, om jag bor i haninge när jag får barn o dom jobbar kvar då ska mina barn till dom, thats it! =P

Så va försegår annars i mitt liv?
hmm, jobbat stenhårt som sagt, har egentligen inte haft tid eller ork för nått annat. Tagit de ganska lungt den senaste tiden. Har varit så himla trött, knappt orkat stå på benen vissa dagar. Men jag tror de va till helgen som kommer nu som jag var bjuden till Elin Babe, va de så babe? :)
Och om de va så, så ska jag verkligen komma, saknar pinglan och vill umgås me henne innan jag drar hela sommaren. Jag hoppas att jag också kan tajma in att komma till sthlm en snabbis samtidigt som Simons spelning. De skulle bli bra flugor i en smäll :) Men helgen har varit lugn som fan, igår satt vi nåra här o kollade på film. Drömkåken o sen face off, fast vi flummade nog mer än va vi tittade på filmerna haha.
Kommer sakna min kära familj över sommaren, sakna att snacka med syrran o så. Men de finns juh den nya tekninska saken som heter Mobiltelefon som tur är . hihi

Men nu ska jag softa, kolla film, mysa med Sigge o må allmänt bra.

  • See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Elin

Yeees. Lördag! :) Simons brors kompis fyller hela SEXTON år ;) haha.. vi firade ju simons brors 17års dag här förra helgen och dom hade så kul så hans polare ville verkligen fira sin födelsedag här också.. Klart man ställer upp när det ska festas ;) SES DÅ! <3

2009-05-31 @ 21:19:45
URL: http://elinforslund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0