22:43

Sorry för den sega uppdateringen men hade typ helt glömt bort att jag har en blogg haha
Helgen flög förbi i full fart. Fredagen tillbringade vi hemma hos Elin med fest o stoj, mkt mkt trevligt.
Lördagen gick ut på att ta de lungt, eftersom jag va så fruktansvärt trött vilket jag alltid blir när jag dricker,
vare sig jag dricker lite efter mkt.

Söndagen gick typ ut på samma sak förutom att jag inte gjorde de med vilja,
de fanns inte så mkt mer att göra tyvärr. Sen nu i början av veckan har jag bara chillat haha.

Imorgon bär de av till AF vilket jag inte ser fram emot, fan va jag hatar att vara arbetslös.

Jag berättade om min dröm soffa för mamma idag, asså skulle ni se den så skulle ni bli lika förälskade som jag. Hittade den i sommras när jag va me Amanda & Carro på en möbelaffär. Jag dör , fan va fin soffan är.
Riktig jävla ungkarls soffa. helt i min stil o helt i svartskinn.
Jag ska ha den soffan, jag skiter i att den är dyr, jag ska spara o spara o spara,
för soffan ska jag ha, bannemig.


Plåtade syrran o hennes kille igår, blev faktiskt någolunda nöjd med resultatet.
Dom går att se på facebook om ni blev nyfikna :P Iallafall nåra av dom.


  • See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0