Bajs på måndagar

De har varit en sån dära lugn helg, en tänkar helg. Men idag är de måndag o verkligheten kom ikapp en med en sprudlande fart.
Pengar är mitt största problem i nuläget, de flygar fjärillar ur mina fickor, fruktansvärt deprimerande. Hatar att vara arbetslös o pank. Och folk säger: "aa men sök mer jobb då", att folk ens vågar. Jag har sökt jobb varje dag i över ett år nu och de är helt lönlöst. Jag fick ett sommarjobb men sen va sommaren slut o jag blev pånytt arbetslös. Nu åker jag till huddinge varje dag för att gå på Adecco jobb center, bara för att göra min plånbok ännu mindre o göra min telefon räkning ännu större. men de lyssnade inte AF på. Så de känns as bra, not. Men jag pratade me min coach i torsdags o hon skulle kolla runt om aupair jobb i sanfrancisco. Så nu håller vi tummarna o hoppas på de bästa!


  • See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0