Helgen är här

Idag har jag jobbat, 9-17 på Tallen i vikingaskolan. De va roligt, älskar att jobba me barnen . underbart .

Nu är de iallafall fredag, vilket känns skönt men helgerna går tyvärr alldeles för fort.
Ikväll tror jag att de bara blir chill, men imorgon ska jag på min fars 60 års kalas i täby. Sen på kvällen kommer säffle carro :)
Åh de ska bli så kul att träffa henne, saknat henne som fan, hennes sjuka humor och lyckliga sätt ..
Så vi får väl se va resten av helgen bjuder på, kanske händer nå kul vem vet.

Syrran börjar planera sin 18 års dag, eller hon har planerat hur länge som helst, men nu börjar inköpslistan skirvas o de snackas om den iallafall en gång om dagen :P
Jag har börjat funderar på min 20 årsdag oxå nu när syrran pratar om sin födelsedag. Men jag har knappt kommit fram till nånting. Ena sekunden funderar jag på att inte ha nånting och andra sekunden funderar jag på att ha nått stort. Men de som jag har i hubudet nu är att jag ska ha en fika med släkt o så. Sen dra till krogen antingen dagen innan min födelsedag eller helgen efter. Dra dit me vänner o bjuda folk dit för att fira mig. Men som sagt de e bara tankar än så länge. Eftersom jag la lokalfest helt på hyllan. Menmen nu ska jag ta en cancerpinne.

Vill ni hitta på nått ikväll så är de bara att slå en pling .Ciao

See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0