Tävling

Jag tänkte va med i en tävling för omväxlingens skull,
Jag hittade tävligen på Fokis blogg. Halsbandet är från Betties galleria

De är ett sånt där namnhalsband som jag alltid velat ha sen jag såg sex and the city haha. Dom är fruktansvärt fina och jag skulle nog helst vilja ha ett i silver, så vi kan väl hoppas att jag vinner. Men jag har inte så mkt tur när de gäller tävlingar men man kan juh alltid hoppas ^^

Kollade iallafall in Betties galleria och de fanns så mkt fina grejer , helt facinerad, men men säger om jag hade turen med mig eller ej .

See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Anonym

Sånt namn halsband kan man köpa på Ur & Penn. Giveltvis i äkta silver o guld :-)

2010-03-03 @ 18:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0