Lite allt möjligt

blogg,blogg,blogg,blogg,blogg, varför har man en blogg?
Ja jag har den iallafall för att skriva av mig, låta folk jag inte pratar me så mkt vet hur de går i mitt så himla spännande liv.... nooooooot ...... Men jag önskar ibland att jag hade ett fett spännande liv, men de kanske ändrar sig om jag får jobb i san francisco. Då kommer jag göra om headern o skriva aupair i san francisco :D
Men jag ska inte hoppas för mkt för då blir man bara besviken..


  • Kärlek?
Den ligger ganska mkt på grunt vatten nu, söker inget för tillfället. Jag har lagt kärleken på hyllan helt, den kommer när den kommer. Har lite ragg så, utspridda i sverige känns de som haha. Nää men skämtosido.  Allt de dära är nerlagt i en låda. Jag har viktigare saker att tänka på :P

  • Arbetsliv?
Jadu, arbetslös heter de sist jag kolla. Går just nu på Adecco bemmaningsföretag jobbcenter i Huddinge. Vilket gör mig fattigare än va jag redan är, inte gratis att åka dit precis, men de verkar inte Arbetsförmedlingen fatta!
Så de känns inte så jätte bra, men har hittat nåra att fördriva tiden me, skratta o skoja. Så de känns iallafall bra, annars hade de varit ganska trögt att åka dit.


  • Familj?
Vi är till och från 9 stycken i detta hushåll haha, pojkvänner, vänner, syskon, hundar. Aajuste med hundarna blir vi 11 stycken haha. Men som sagt till och från bara. Men ändå de blir ganska trångt i soffan haha. Men vi är en stor familj o de kommer vi alltid vara :)

  • Framtid?
BMW, villa, 2barn, gift & vovve hahaha!!


See You Next Time



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0