Vila i Frid Ulf Larsson

Satt o tittade på nyheterna när detta dök upp.
Ulf Larsson blev bara 53 år gammal, dödsorsak okänd.
Jag förstår inte varför människor som man sett sen man var liten ska försvinna. Har jag blivit för gammal nu? Är de därför alla kända människor som va vuxna redan då jag va ett barn ska försvinna nu.
Ulf Larsson skrattade alltid när man såg honom på tv han verkade vara en glad människa.

Han känns lite som farsan Baloo. alltid glad, stor o snäll, full av kärlek. Men va vet jag, han e bara en tv kändis för mig. Men han verkade så iallafall. Aa han kändes som en stor teddybjörn som man bara ville krama. Jag ska ge en tanke till hans familj, och jag hoppas att du får alla att skratta i himlen lika mkt som du har fått oss att skratta på jorden.

Vila i frid Ulf Larsson

För att läsa mer http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5872634.ab

See You Next Time


 



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0