Onödig uppdatering

Fan va ont jag har i min kropp, ryggen e helt pajj känns som att den ska gå av vilken sekund som helst.
De känns ungefär som att du har burit betong en hel dag sen haft vilt sex på kvällen.... Vet inte om de va den bästa liknelsen, för nu kommer väl nån säga att dom gör de varje dag o har inge problem me de. Men okej jag har suttit på en kontorsstol i ett år, min kropp är inte riktigt van vid tunga lyft :P

Jag vet knappt varför jag ens uppdaterar idag eftersom jag inte har nått vettigt att säga?
Skulle man kolla in i mitt huvud så skulle de va ett tomt ekorrhjul som snurrar... Och nej jag är inte bakis, bara hjärndöd.

Snart e de jul gott folk, är vi glada?
Jag kommer juh vara solo över jul o nyår så är de nån som vill krypa upp i soffan o dricka varmchoklad me mig så vet ni vart jag finns :) Vänner är alltid välkomna, nej men så ere. Får se va julen har att bjuda på. Jag har massa me inbjudningar så jag slipper vara ensam.

Brorsans kompis (tvärs över gården)
Fira med Elin & hennes familj i Sorunda
Ut till Gålö till Carolina
Va hemma o mysa med Emina
Upp me Kim till Norrland(?)
Hem till Robin i Ösmo


Jag tror de va alla, så vi får väl se hur de blir.. :)
Men nu ska jag nog koka mig en kopp kaffe till...

See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0