suck?

Ni vet dom här gångerna...
Om ni sitter o snackar med en tjejkompis i telefon och ni får för er att skriva till samma människa på msn eller nån annanstans bara för skoj skull. Sen sitter du där o garvar o väntar på svar, och så hör du genom telefonen att kompisen får svar oh hon skrattar för va den här personen skrev o så undrar hon om jag fått svar. Nej jag har inte fått svar?! Skriver igen inget svar, hatar att bli ignorerad o vara medveten om de. Okej om jag inte visste de , de man inte vet tar man inte skada av. Men när fanskapet faktiskt skiter i att svara på de jag skrev men svarade på de min kompis skrev då blir jag fan irriterad. :P

Är de bara jag som stör mig på sånt? :P

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0