Onödigt ätande..

Ni alla som känner mig vet att jag älskar mat! Mat är så underbart gott.. Men på senaste tiden så är de inte lika gott längre och jag mår ibland illa bara av tanken på mat..

Sen jag tog ur min p-stav för lite över två månader sen ungefär så har kroppen fuckat ur fullständigt. De började bra, men med tiden så försvann min mataptit sakta men säkert. Nu har de hållt på så här i lite över en månad.
Jag kan va hungrig så magen skriker men efter två tre tugger så börjar de växa i munnen o jag börjar må lite illa. Vissa dagar går de skit bra då äter jag nästan som jag brukar men andra dagar inte alls. Jag går o sparar mig till middagen, för jag vet att äter jag nått innan så får jag knappt i mig maten sen. Jag jobbade hela förra veckan, jag levde på en kopp kaffe o en smörgås på åtta timmars pass.. Vätska går skit bra, jag dricker kaffe som en jävla idiot o vatten.

De är inte så att jag gör de här med vilja! Jag känner hur kilona börjar trilla bort och mamma säger oxå att jag gått ner i vikt. Ja men de e på fel sätt! Jag vill inte gå ner i vikt för att jag inte äter..När jag tog ut p-staven kanske de blev nån rubbning i kroppen, från att ha sug på allting till att mat inte existerar.. Jag mår dåligt av att inte kunna äta ordentligt! De jobbigaste va när jag va hemma hos en god vän o han hörde hur min mage kurrade, han gjorde middag åt oss o ganska mkt för vi båda va väldigt hungriga. Jag tog iprincip lika mkt mat som min åtta åriga lillesyster äter och fick inte ner en bit till efter de. Han bara tittade på mig o frågade om jag skojade? För alla i min närhet vet att Camilla Dahlberg älskar mat!

Jag vet inte riktigt va jag ska göra, jag äter iallafall ett mål mat om dagen, middag! Ibland om jag har tur som idag så får jag i mig en macka till frukost, annars blir de min berömda kaffe. Så de e juh inte så att jag går runt i dagar utan att äta nånting, jag får juh i mig lite iallafall. Jag bad mamma för nån vecka sen att halvera maten i mina matlådor hon lägger upp för jag äter inte upp o slänger skiten o de känns så onödigt.. Ibland äter jag två mackor som jag sen lever på tills middag nästa dag, de är när de dykt upp nånting så jag missar middag dagen innan. Jag har ingen ätstörning, eftersom jag vill äta! Men kroppen säger emot.. Funderar på om man ska ta kontakt me en läkare eller dietist.. För så här kan jag juh inte fortsätta, för i början kommer jag inte gå ner i vikt för kroppen tar upp allt den får eftersom de e så lite, men snart kommer juh de börja rasa, jag har inte lust o se ut som ett sugrör! Jag tycker om att ha former!..

See You Next Time
Svullo Camilla is gone

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Daniel

God Jul!

2010-12-24 @ 02:50:18
URL: http://rymdtomten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0