Up and Downs

Invecklat värre!
Va trött jag blir, blir trött på mig själv oxå! Släpp de för fan Camilla! Men nejnej, vi ska älta, vi ska analysera!
Ja jag vet att jag nämner mitt analyserande i typ varje inlägg, men jag e så trött på mitt huvud just nu, jag e så trött på mig själv!

Men idag har varit en hyfsat bra dag o jag säger hyfsat!
De bästa med denna dag va att jag fick tillbringa tid me min ovårdade o mysiga kusin :)
Vi va inne i stan o han shoppade o då menar jag att HAN shoppade jag slösade inte en krona o då menar jag inte en KRONA! Vi gick runt o han fick nog de han skulle ha, de va super trevligt att spendera lite tid me honom, de va länge sen. Och jag kan prata om iprincip va som helst med honom.. De e skönt o ha en sån kusin faktiskt.. Så vi va väl inne i stan i nåra timmar sen begav vi oss hemåt.

Så nu sitter jag här, hoppas på att jag inte blir väckt imorgon, för att sen springa lite ärenden, bland annat till systembolaget för att handla till nyår.

Annars har jag haft en hyfsat bra jul vecka, den har haft sina up and downs.. Men Gela va här, vilket jag älskade, har inte umgåtts me henne på ett år typ. Så med tårar i ögonen fick hon en bamse kram när jag mötte henne vid bussen!

Ja de har varit väldigt mkt up and downs den senaste tiden, mitt humör svajar som en flaggstång i storm. Men jag har fått tillbaka min mataptit för stunden iallafall, jag hoppas den håller i sig!

Har inga nyårs löften iår, jag håller dom ändå inte, så de kommande året ska jag försöka lära mig av de gågna årets misstag.. Vilket är ett skämt, men jag ska iallafall försöka...

See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0