Fredag


Idag är de Fredag, skönt som fan.
Har iofs varit hemma hela veckan o försökt förståmig på min egen mage. Men nu e medicinerna uthämtade. Så vi får väl se om dom hjälper. Vilket jag hoppas nå innerligt på, för jag orkar inte me den här skiten längre.
Va jag än äter känns de som så krampar min mage, kommer snart sluta äta...
Men nästa vecka tar jag nya tag på jobbet, måste juh få in lite pengar.

På tisdag ska valparna vaccineras o sen åker dom iväg till sina nya familjer. Åååh va tomt de kommer bli , inga som springer runt ens fötter på morgonen. Ingen som tjuter för att dom vill komma upp i knät. Men vi har juh Sigge o Fiffi men dom är inte så myssjuka av sig :P
Men jag tror att Baloo & Fiona kommer få de super bra i sina nya familjer. <3

Åkte till Nynäs idag med syster & Pauii. Vi va där en timme innan bokad tid. Så vi satte oss på en bänk i solen, kedjerökte o pratade om hur kul de är att skrämma skiten ur folk. Skrattade o hade de väldigt trevligt. Sen började de närma sig. Öppnade dörren o hörde de ilande ljudet från maskinerna, fick rysningar. Men jag va inte nervös, kändes ändå ganska bra. Sen blev jag placerad i stolen och ilandet började. Men de gick bra o de blev fint :D Och jag tror ni förstår va jag har gjort? Jag har juh tatuerat mig om ni inte fattade de :P
Så nu har jag fina handleder ^^

Ingen aning om va helgen har att bjuda på, vi får se va som dyker upp. Pauii kanske ska sova här inatt. Men vi får väl se va som händer..

See You Next Time




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0