Söndag


Och så va de söndag igen, helgerna går allt för fort.
Men nu e de bara fyra dagar kvar tills jag gaddar mig, på fredag smäller de ! (lägger upp bilder på de sen)

Så va har hänt i helgen?
Tagit de lungt me familjen, har egentligen inte gjort nånting alls. Suttit fast klistrad vid min dator :P
Nej men igår va jag faktiskt me Nergis nåra timmar, slog ihjäl tid o snackade skit. Kul att träffa henne igen, de va länge sen. Känns som att jag inte hinner med alla mina vänner när jag jobbar dom hära tiderna. Och på helgerna är jag helt hjärndöd. Nu har jag iofs haft väldans problem me min mage hela helgen. Hade sett fram emot att dra till Elin igår kväll men min mage sa emot, vilket kändes förjävligt :(
Hade behövt komma ut o umgås me dessa knäppgökar en kväll ..Så att jag piggnar till men icke sa nicke.

Och i all skit o stress o magont så glömde jag bort min brorsson... Vilket kändes förjävligt.. Jag kommer nästan alltid när de e kalas och sådana saker om de inte dyker upp förhinder som sjukdom eller liknande. Men den här gången föll de mig totalt ur minnet. Hampus fyller 8 stora år och jag kunde inte vara där och fira. Känner mig som en dålig faster. Men de har varit mkt dom senaste två veckorna o har inte riktigt kunnat ha allt i huvudet. Nånting måste juh falla bort o då va de just brorssonen som föll bort. Men jag sa till min bror att jag får komma snart ändå när jag känner mig bättre.
Hoppas du får en jätte härlig födelsedag Hampus med mång fina presenter!!

Imorgon är de måndag vilket betyder ännu en lång dag på jobbet..............
Men bara fyra dagar, tänk bara fyra dagar sen e de helg igen..

Nu bär de snart av till tvättstugan med syrran så man får lite rena kläder :)

See You Next Time


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0