19/3 Fredag

De har varit två tuffa veckor nu, med familje gräl o annat skit. Mest har väl min kropp sagt upp sig o dragit till thailand eller nått. Så just nu har jag problem me min reserv kropp som verkar vilja balla ur totalt. Jag fick nog och gick till läkaren som gav mig en anledning till min mages uppror. En typ av tarm sjukdom som orsakas mestadels av stress sen va jag laktos intolerant oxå. Så nu måste jag stressa ner, vilket inte är så lätt med de jobbet jag har. Bajs på de här. Jag behöver komma bort ta semester som en på jobbet sa. Men vafan jag har inte råd att ta semester, och inget värmland har jag att åka till heller vilket suger. Amanda o jag har inte hörts av sen nyår typ vilket oxå suger nå fruktansvärt. Jag tänker på mina värmlänningar varje dag och saknar dom som tusan. De va min extra familj, varför sket de sig. Och jag vill inte vara jobbig o höra av mig hela tiden men om inte jag gör de så hör ingen av sig . Betyder de att de är över? Jag har ingen aning iallfall o vill väl kanske inte heller acceptera sanningen de är oxå en stor del av min stress. Allt bara faller samma o jag står i mitten o ser allt rasa.

Men nog om de.
Va me mamma.syster o hennes pojkvän uppe i centrum idag, gick o tittade o tog en fika. Sen handlade vi valfri mat hem. Men innan dess så va de nån som klämde mig i armen o jag vänder mig om o ser en vacker själ. Min älskade Elin stog där och jag blev så glad, de va väl cirka en månad sen vi sågs sist. Vi kramades en lång stund. Sen va vi tvunga att prata en stund om allt som hänt den senaste tiden. Och vet ni va fanskapet säger när jag frågar om vi ska ta en cigg?! Att hon har slutat :P Duktig idiot ;) Otroligt starkt av henne tycker jag.
Men så rörde jag mig hem me min familj och Jörgen kom hem me min efterlängtade data. Så jag går in på en blogg o ett stort leende visar mig i mitt ansikte ...

träffade även min fina Camilli en sväng också! Underbart,
fan vad jag saknat henne, riktigt länge sen vi träffades!


Åh va glad jag blev , kände att de lyste upp resten av denna dag i all skit som händer. Jag behövde få höra lite kärlek. Tack Elin du är den underbaraste i hela världen !! <3<3

Elin <3<3


See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0