00:43


Ligger i sängen, täcket upp till öronen och kudden under bröstet. Klockan tickar på men är inte de minsta trött ...än.... Men vaddå klockan är juh egentligen bara 23:10, och de e en timme efter att jag kommit hem från jobbet egentligen. Ville inte sitta kvar ute i vardagsrummet, de har spökat så förbannat dom senase dagarna.
Så jag smet in i mitt rum o har legat här nu i en timme eller nått. Gick precis ut i kylan o tog en cigg me lillebrorsan på balkongen, de va fan så mkt skönare i sängen, skulle nog ha stannat här.  Kollat massa bloggar o läst om folks intressanta liv, ibland undrar jag om de ens e nån som läser min blogg. Är mitt liv intressant?
Jag tycker mitt liv bara är ett enda stort kaos som inte blir bättre snarare värre.


Spencer Reid : Do i look like a twelve year-old?
Jason Gideon: No...As a fourteen-year old.

"" : Are you a genius?
Spencer Reid: I don't believe that intelligence can be accurately quantified.
But i do have an IQ of 187, an eidetic memory, can read 20.000 words per minute.....
"" : (looks confused)..
Spencer Reid: Yes, i'm a genius!..

Love Criminal Minds <3
See You Next Time


Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Daniel

Glad påsk!!!

Hoppas du för många påskägg...

2010-04-03 @ 13:51:16
URL: http://rymdtomten.blogg.se/
Postat av: Patrik

jag läser den :)

2010-04-04 @ 00:17:41
Postat av: Milla

Tack så mkt Danne, önskar dig desamma!



Och till Patrik, vem Patrik? :P

Okej så bra! :)

2010-04-05 @ 14:30:13
URL: http://crawlingback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0