Lite av allt

Hej alla glada...
Som ni ser så har jag fått en ny design på min blogg, tack vare underbara Gela.. Hon hade tröttnat på min rosa chickflick design så hon fixade en ny. Och visst blev den bra, jag är super nöjd. Den kvinnan hon kan hon!

Idag bär de av till Ringvägen inne i stan, ska va där klockan 15:00..
Kan berätta senare va de handlade om, vill inte vika ut de här innan jag vet säkert :)

Va händer till helgen då?
Ikväll ska jag nog bara ligga o softa, men imorgon blir de party party med Carolina , Erika & Sarah.. De ska bli skoj, behöver komma ut o roa mig efter veckans händelser. Behöver rikta mina tankar på annat för en stund..

Och inatt drömde jag den skummaste drömmen...?
Jag va me "K" o hans familj? Ingen aning va vi va nånstans men vi umgicks o shit. Sen helt plötsligt började vi bli jagade av kriminella?  Så vi kramades o skildes åt olika håll, men jag blir totalt misshandlad, asså sönder slagen i ansiktet, blöder som fan o får värsta blåmärkena.. När jag, "K" o hans familj hittar varandra igen så ser dom hur jag ser ut och "K" flippar haha. Han typ springer tillbaka me nånting i handen , nått rör typ? (kommer inte ihåg exakt va han hade för vapen..(?) Och slår sönder dom här människorna, hahha. Kanske låter som en skit tråkig dröm men den va intensiv när jag låg o sov haha :P Hände massa mer grejer men de e lite suddigt o luddigt ..

Åh igårkväll/natt, fyfan vilken natt alltså, jag kom inte i säng förens 02:30.. De va länge sen jag garvade så mkt, jag o Gela spårade ur totalt på mina kommentarer på facebook..Ju mer klockan tickade mot sent juh sjukare blev vi... Jag garvade så jag grät, så jävla kul! Vi Pratade i telefon ungefär exakt 4 timmar i sträck igår, (tur att man ringer gratis) och vi sa de att de e nog de längsta vi snackat på säkert två år.. Och jisses va jag har saknat den människan, jag älskar att hon är så spontan o kläcker ur sig lite vad som helst. Ja man får alltid ett gott skratt när man pratar me henne o de uppskattas!

See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0