Torsdag


Är så trött, idag gick jag upp klockan sju och imorgon blir de klockan sex ..
Många som läser nu tycker väl att de inte är så tidigt, att de e normalt. Men inte för mig gott folk inte för mig. Jag e van me att gå upp tio o börja 12:45 o sen sluta 20:45 så dagen har varit tuff..
Men de har ändå varit en väldigt givande dag, har haft sjukt kul. De va länge sen jag skrattade så mkt som jag gjort idag. Jag passade Brunos barn i cirka två timmar på kontoret vilket va väldigt roligt, sen jobbade jag lite sen så va de dags att packa ner datorerna i kartonger o gå me dom till nya kontoret. Sen tog jag o Mathias sällskap hem vilket gjorde hela tågresan till en lång skrattstund :P

Men jag orkar fan inte skriva mer nu, försöker uppdatera i helgen lite mer ingående om allt som händer o sker :D

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0