Yttligare en onödig uppdatering

Okej jag stäckt ljumsken eller fuckat nån muskel, satan va ont de gör. Jag gick till centrum de funkade ganska bra, så nu satt jag i soffan i typ en kvart. När jag skulle resa mig brast jag ut i ett högt skrik!! Fuck va ont de gjorde , va påväg att ramla ihop på golvet. Liksom VA I HELVETE ..? Jag försöker komma på hur jag har lyckats me detta, men kommer inte på någon logisk förklaring.. Jag har sovit 12 timmar och när jag vaknade så hade jag denna smärta, har jag legat som ett mongo hela natten lr.... jisses jag hoppas de går över snart. För jag går o skriker i lägenheten, grannarna kommer juh snart knacka på o undra om jag håller på att dö...

Har varit ensam hemma sen 15:e Feb, och de kommer fortsätta så till den 5:e mars.

Jag börjar känna flytt ångesten krypa in under huden.. Jag har juh min deadline sen är de kört, hoppas att jag har hittat nått innan dess...

Annars rullar allt på som vanligt, jag har tappat 10-13 kilo vilket är helt sinnessjukt, men sånt e livet. Jag analyserar lika mkt som förut men jag har slutat gråta haha :P

Igår skulle Rickard (Rtj) kommit hit o umgåtts, men han va tvungen att jobba över så de sket sig.. Jag som hade räknat med lite sällskap :( Men vi får ta de till veckan istället..

Va finns de mer? Jag har jobbat på Addicom i en månad nu, och jag trivs som fisken i vattnet.. Längtar tills de blir den 25:e mars eftersom då ska jag & "K" åka till Göteborg förhoppningsvis. Jag behöver en liten paus från Sthlm, sen första helgen i april kommer antagligen Systeryster o hälsar på <3<3<3


Nej men nu får de vara nog me onödigt skrivande, återkommer när jag har nånting mer vettigt att komma med.
See You In Heaven

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0