Nyår

Jaha då va de 2011 ? Shit va de har gått fort....

Eftersom jag sovit hos "K" så åkte jag me honom på lite ärenden som han hade tills han sen körde mig hem. När jag kommit hem började jag göra mig iordning på en gång. Och jag anlände hos Elin vig 16:00 tiden, jag lockade hennes hår som tog en timme! Och under den timmen hann jag bränna fingrarna av mig och ge hennes öra 1:a gradens brännskada ^^ Sen kom min prins Jocke o hämtade oss för att köra hem oss till Simons föräldrar för vi skulle på skaldjursmiddag hos deras bekanta. Där slog vi ihjäl nåra timmar, väldans trevligt! Jag försökte äta så mkt som de gick men de va inte tillräckligt (eftersom de va ganska lite).. Simon framför allt försökte få i mig mer, men de gick verkligen inte, de va stopp..

När vi hade myst färdigt me dessa underbara människor så tog vi taxi till Örnens väg i Handen hem till Bobbo.
Där skulle vi fira in de nya året.. Mkt blandade människor o jag kände mig lite vilsen, men jag hade Elin & Simon..
De va trevligt iallafall :)
Hernis & Cissi trillade in och senare kom oxå Sertan & Tommie..

Och haha Elin e så rolig när hon e full! Jag satt i vardagsrummet, men fick för mig att gå o leta efter Elin, ser henne stå i hallen o prata me nån, jag ser inte vem hon pratar med för de e massvis me jackor ivägen. Men jag hör va hon säger : " hon behöver lite kärlek" . Och jag visste direkt att min Babe pratade om mig o tänkte: Åh Elin va har du nu hittat på! :P Jag  vände ganska snabbt på klacken o pratade me Sertan eller om de va Simon..
Och rolig som hon är så har hon juh faktiskt pratat me killen som jag tycker ser bra ut.
Som jag har haft ögonen på sen första gången jag träffade honom, fan va jag garvade, hon e juh helt hopplös! <3

Senare på kvällen när jag frågade henne om detta, så vart hon lite förvånad att jag visste va hon sagt :P
Men sen säger hon : " Jag vet att du har diggat honom från första stund, och du behöver lite kärlek" Nånting sånt säger hon, ja hennes hjärta e iallafall gott haha ! Älskar Dig hjärtat! ;)

Simon & jag hade djupa samtal igår .. Han e min vakande ängel.. Senaste dagarna har både han o Elin fått hålla mig när jag faller, när jag gråter hjälplöst.. Och Simon är lite arg.. Inte på mig men på folk.. Och han satt där igår och tittade mig i ögonen helt seriös (läskigt seriös faktiskt) och försökte banka in en o annan sak i min tröga skalle. Jag vet inte än om han lyckades..

Tack för en underbar sista dag på år 2010... Nu ger vi en chans att 2011 ska bli bättre o gladare..

See You Next Time


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0