Onödig uppdatering

Ja men då har man gått o blivit dunder förkyld, där fick jag för att jag skrattade åt alla när dom sa att dom va sjuka..
Sitter med min berömda kaffe o de e nästan så jag känner hur tunga dessa svarta soppsäckar e under mina ögon. För Camilla har börjat vända på dygnet sakta men säkert... Inte okej... Imorse va jag uppe till 07:00 och gick upp 13:00, pratade med Danny, Ozzy & Gela i konferans samtal.. Jisses vilka idioter haha! Vi snackade på msn, men alla skulle gå o röka samtidigt så tekniska Camilla såg till att vi pratade med varandra under denna rökpaus.

De e lite mkt som trillar in över mig just nu, En viss god vän kommer på måndag, jag väntar oxå samtal på måndag, ett viktigt samtal! :P Sen den 27:e så är de planerat att jag o "K" ska åka på en liten roadtripp, vilket kommer bli sjukt kul om de blir av ^^ Vi har börjat små planera lite, och måste finslipa lite på detaljerna!

Jaha mina matproblem då... Dom har börjat avta, thank god..
Jag hade tänkt o skriva ett sånt där djupt inlägg, men jag tror inte jag pallar de riktigt än utan att bryta ihop, kanske gör ett försök ikväll.. We will see..

Tjingeling
See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0