The Shadow

Tittar ut på den blåa himlen, sitter och bara tittar rakt ut i luften. Så mycket luft runt omkring mig men ändå ingen luft i mina lungor. Vill hoppa ut o flyga, flyga upp och känna mitt bröst fyllas med luft, ny luft i min kropp.

Sommarn är här men ingen sommar lycka rusar genom mig, allt bara rusar förbi mig. Jag försöker hänga med, jag försöker hålla huvudet högt men det är svårt, det är svårt att hålla fasaden uppe när så mycket skit händer runt omkring en. Så ibland sätter jag mig bara ner o tittar ut över samhället bara försöker slappna av, rensa huvudet.

Men vissa gånger skrattar jag hela vägen från hjärtat, känner värmen ikroppen, känner kärleken. Jag har min ängel, kan komma på mig själv att jag bara tittar och ler. Känner att hon är min livlina, hon är anledningen till att jag inte grävt ner mig, anledningen till att jag faktiskt tänker klart.

 <3 Mitt hjärta hoppar, slår en extra gång, mitt huvud känns som att de har fyllts med bomull, orden går om varandra och kommer ut i fel ordning. Hela min värld snurrar, hela jag är upp o ner, kan inte kontrollera mig, vill få det att sluta. Du rör mig ända in i själen och det gör förbannat ont lika väl som att det är den bästa känsla jag någonsin känt.

Det ligger ett mörker över mig som alltid kommer finnas där, en skugga som alltid kommer följa mig, den kommer lägga ett mörker över alla lyckliga stunder. Men jag måste se framåt och kanske då, kanske lyckas jag då skaka av mig skuggan o få lite ljus över mitt bleka ansikte..

See You Next Time

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Elin

Mitt älskade hjärta. Jag tycker att du har kämpat på så jävla bra dom senaste månaderna.



Du kanske känner att livet är hemskt men ändå strålar du av glädje. Du är unik som människa och du är otroligt stark.

2011-06-02 @ 11:08:33
URL: http://ehraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0