Farmor <3


Tänder ett ljus för dig, för du finns inte längre kvar på denna jord.
Du går inte längre bland oss levande av kött och blod.
Men jag vet att du följer mig i livet, jag vet att du vakar över mig.
Jag hann aldrig träffa dig i dina sista år som levande,
jag hade inte träffat dig sen jag själv var ett barn..
Men farmor, idag så tänder jag ett ljus för dig, så du hittar mig.
Så länge ljuset brinner är du med mig, och när de slockar så tänder jag ett nytt..
För lågan i mitt hjärta slocknar aldrig, och jag ber varje dag att du ska förlåta mig för min dumhet.
Förlåta mig för att jag aldrig tog mig mod till att träffa dig igen..
Du har varit död i 5 år nu tror jag de blir, men vi syns snart.
Möter du mig vid portarna, möter du mig i Nangijala?
Vila i Frid Farmor Mary <3



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0